fredag 21. mai 2010

Uka som har vært :)

Koko!! Lenge siden jeg har skrevet nå :) Så på tide ;)
Mandag var det 17.mai! Dagen ble tilbringt på Tranby, i Drammen og hjemme på terrasen med Marius sin familie :) Hadde en superkoselig dag!
Tirsdag gikk jeg tur og drakk kaffe med Mette i Drammen. Var utrolig deilig temperatur! hoho
Onsdag dro jeg på shopping med Marius. Fikk bursdagsgave av han da, vi har ikke hatt tid til å shoppe siden bursdagen min :O hehe Jeg fikk:
En blå kjole
En lyselilla kjole
To stk shorts
Et knallrosa par pumps (!)
Og et sett med undertøy

I går var jeg så at jeg lå langflat på sofaen hele kvelden :D Men får ta det igjen i dag med litt pakking til Kiel-turen! Gleder meg masse til å komme meg bort! :D

Åsså gleder jeg meg til Siv kommer hjem! 11 dagen igjen!!!! :D

1 kommentar:

  1. hoho! JAAA gleder meg til jeg kommer hjem jeg også :) Også må du ha en riktig god tur snuppa! kos deg og slapp av! :D

    SvarSlett