lørdag 1. mai 2010

Telttur og Godsetkamp!

For et døgn! :)
Vi dro på telttur i går. Det regnet og blåste, men fyttirakker'n så koselig vi hadde det :) Vi lagde gapahuk rundt bålet for å slippe regnet og hadde med hjemmelaget cd-spiller :)
Jeg ble så utrolig trøtt etter ett par øl, så jeg la meg i halv ett tida. Lå å hørte på regnet mot teltduken før jeg sovnet. Fikk en utrolig bra sovepose av svigers til jul for ett par år siden, den er laget spesielt til jenter og er ekstra tykk. Var sååå deilig og vamt :)

I dag stod vi opp i ti tiden. Det regnet og var surt så vi bestemte oss for å bare pakke sammen å komme oss fortest mulig hjem.
Vel hjemme la jeg meg i badekaret og peelet kroppen. SPA!!!! :D
Så bar det til Drammen for å se Godsets 10. strake hjemmeseier. Å fyttikatta for en spennende kamp!! Jeg skalv på slutten! WOHO!!! Siden VIF virkelig er hatlaget, var det en syyykt deilig seier <3

Nå venter filmkveld med gutten min :)

2 kommentarer:

  1. Åååhh skulle gjerne vært der selv. Men satser på at du sang høyt og ille nok for oss begge. :)

    SvarSlett